tisdag 13 december 2011

Jag lever. Vi lever

Dagarna och veckorna har bara susat förbi oss. Inte har jag varken haft lust eller ork, eller ja tid till att ägna mig åt bloggen. Sen har vi varit mycket sjuka också, just nu försöker jag kurera mig från denna Bihålsinflammationen som man fått, och förra veckan blev Lo äntligen frisk från Vinterkräksjukan. Så är det ju super trist också att vår systemkamera gick sönder och ingen ny har köpts än. Jag älskar ju att fotografera så snart dags att köpa en ny, men lär inte bli innan Jul i alla fall. Fram tills dess får man liksom utnyttja ens vänners kameror för att få fina foton på sin dotter tex. Hon växer ju så det knakar, och hon är ju definitivt inte bebis längre. Utan mer ett litet barn. Viljan hennes har blivit större, hon vet verkligen vad hon vill och inte vill. Och spring i benen har hon självfallet också! I alla fall så har livet här rullat på och vi har knappt hunnit stanna och insett att det snart faktiskt är Jul. Så, på återseende!




1 kommentarer:

Finni - Elliotts morsa sa...

Jaa, jag och min pojkvän ska flytta ihop i en ny lägenhet i januari, men tilsvidare bor vi i hans gamla lägenhet i Spånga nu :) Vart i Spånga bor ni? Jag kommer i princip vara hemma hela tiden nu så om ni vill hitta på någonting så är det bara att hojta!

Kraam

Skicka en kommentar