tisdag 27 december 2011

Skriver av mig några tankar

Den här Julen storfotade vi inte precis, fast här fångade vi i alla fall
Lo när hon öppnade några Julklappar på Christmas Day morning.
Vår systemkamera är fortfarande lika sönder & oanvändbar tyvärr.
Men hör vår glädje
snart kommer nog en ny inköpas! Kanske inom
nån vecka bara. En sprillrans ny systemkamera. Längtar typ ihjäl!

Måste ju självfallet slänga in ett foto på vår Nespresso som
min käraste mor & partner gav mig i Julklapp i går. Sådan
lycka. Im in heaven, äntligen gott kaffe här hemma liksom!
Nu blir det eventuellt ut i solen! Ja sol och snöfritt, ganska
trist måste jag säga. Hoppas verkligen på snö så att Lo får
användning utav sin nya babypulka som hon fick i Julklapp
utav sin farmor & farfar. Annars får väl nästa unge ha den ;)

2 kommentarer:

Jannika mamma till Bönan och krusbäret sa...

självklart min kära!

Jannika mamma till Bönan och kiwibebis sa...

åh va skönt att d e så "långt" kvar! kommmer ju dööö av saknad!

Skicka en kommentar