onsdag 5 oktober 2011

Lovar att inte bli en sån där vikt dåre igen

Men här är i alla fall lite vikt info. När jag träffade min pojkvän för snart exakt 4 år sedan så vägde jag runt 70 kg. Sen så gick jag upp en hel del! Sen blev jag också gravid och vägde vid inskrivningen runt 85 kg tror jag. Sen när jag födde Lo vägde jag hela (ja häpna och hör!!) 110 kg!!

Sen har jag gått ner till min nuvarande vikt 86 kg. De sista 5 kg har jag tappat i September och 1 utav de kilona nu på bara några dagar. Ja jag kör stenhårt nu, små måltider, super nyttigt (och ibland mycket super äckligt för den delen), och många långpromenader. Ja samt töntiga men ändå rätt bra träningsvideor efter någon måltid (tex billy bootcamp) liksom.

Oh så, nu ligger jag på 86 och mitt nya mål är alltså 76. 10 kg, here we go!

2 kommentarer:

Lalla sa...

Gud va duktigt Emma, fortsätt kämpa! Nu är vi båda inne i samma träningsanda, fan va grymma vi kommer bli när vi nått våra mål. Och denna gång ska vi älska våra kroppar och uppskatta dem mer än innan graviditeten, för nu inser vi mer vad de betyder. Puss <3

Tovis sa...

Duktiga du!!! :)

Skicka en kommentar