onsdag 5 oktober 2011

En återigen trött och utmattad mamma

Ja för oj så aktiv Lo är, hon kryper i dunder fart och är överallt som sagt! Går inte att sitta stilla för 1 minut, eller nu så kan jag då hon äntligen leker lite för sig själv (man får passa på) liksom. Igår var vi ute på en lång morgon promenad med min vän Sandra & hennes dotter Saga. Vi möttes halvägs mellan oss och sen gick vi en riktigt uppfriskande promenad runt om i diverse villa områden, lekte lite i lekparken gjorde vi också. Lo gungade och hade det riktigt skoj, ja och sen så träffade vi också på min vän och hennes dotter Juni så de hann leka lite i sanden tillsammans. Lo satt mest och skvätte sand omkring sig. Lättroad var hon i alla fall då, en annan sak när man är hemma haha!

Idag då? Jo nu ska jag försöka få Lodjuret att sova (hör hur hon river sönder tidningar i bakgrunden nu) och sedan lite senare blir det iväg till Öppna m
ed en vän & hennes lilla son. Lo behöver verkligen leka av sig, hon har så tröttnat på alla sina leksaker. Kanske tar vi en liten promenad innan också, röra lite på kroppen igen. Känner verkligen hur bra man mår efter en promenad och så har jag också märkt att kilona har börjat rasa av i lagom takt. Härligt!






0 kommentarer:

Skicka en kommentar