tisdag 27 september 2011

Lo bättre, mamma sämre

Ingen feber har Lo idag. Men lika snorig, ja det är hon än. Idag vågade vi oss dock ut en sväng, måste ju få lite frisk luft också, extra viktigt när man är sjuk. Om man ej har feber så kan man ju med gott samvete ta en promenad, eller i vårt fall en lunch fika med Lo's pappas vän (och ja min) Jenny som var i Spånga en sväng då hon mötte några jobb kunder. Hennes Chef/Kollega var också med och fikade. Vi satt där i lite över en timma, men tillslut var det för svårt att underhålla en övertrött och sjuk Lo, så jag fick tacka för oss. Direkt när vi alla skildes åt så somnade dock Lo, så tog snabbbussen upp till Vällingby där jag handlade några grejer till Lo's vänner som snart fyller 1 år. Hann ta både en lunch on the go och kaffe innan Lo vaknade och man åkte hem.

Hoppas Lo blir helt frisk och samma gäller mig för jag har gått och blivit sjuk nu, feber, värk i kroppen och så förbaskat ont i halsen. Inte kul. Inte alls.








Lo fick en försenad födelsedagspresent från tand Jenny..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar