onsdag 28 september 2011

Onsdags dimma

Som sagt. Här hemma går man omkring alldeles dimmig i huvudet. Jag har fortfarande feber, och i morse vaknade jag upp med min sov t-shirt helt fuktigt. Detta är inte lätt, att ta hand om super förkylda Lo (som trots allt är överaktiv och pigg i kroppen) som geggar in hela hemmet i snor, och som är extra gnällig och svårt att bli nöjd. Ett par utbrott här hemma redan, tex när hon fick tag i min mobil och jag tog den ifrån henne. Då bröt helvetet los och hon blev vansinnigt arg och ledsen, grät som bara den. Ja trots att hon är sjuk så förstår hon inte bättre, att hon borde ta det lugnt och vila. Utan hon är överallt och lite till. Jag är helt matt i kroppen och försöker ta varenda tillfälle i akt att få lägga mig på soffan en minut och vila lite. Just nu sitter hon faktiskt i sitt babygym och kollar nöjt ut genom fönstret på skatorna..






1 kommentarer:

Jannika, mamma till Jillian sa...

tack för omtanken! Hon mår bra, så tur att barn är tåliga trots allt! BVC som alltid sa att det inte skulle göra något om de ramlade från sin egen höjd.. bullshit...

Skicka en kommentar