torsdag 16 juni 2011

Ingen rast ingen ro

Ja här hemma har verkligen Lo's krypande tagit fart och det är inte precis en lugn minut över till mamma. Nej nu gäller det att kolla henne i princip hela tiden. Det är verkligen dags att göra hemmet lite mer säkert. För läskiga och farliga saker finns verkligen överallt tycker jag. Det blir helgens to do! Nu blir det kaffe. Lo ja hon sover lunch, blev att jag la henne lite tidigare då hon vaknade redan 05:30 i morse, och kanske är det inte värst konstigt då hon la sig för natten prick kl 17:00 i går kväll (och som alltid så sov hon hela natten lång utan att vakna upp), sjukt tidigt jag vet! Well, brukar ju natta henne där vid 18 tiden fast igår så fick jag kämpa ända från kl 4 på eftermiddagen för att hålla henne vaken då hon var jätte trött, då hon inte (som i förrgår) sov någon lunch alls. I alla fall, nu blir det kaffe för mig! Idag har vi inga planer så det blir lek & stoj till 100 % här hemma!






ständig kaos här hemma nuförtiden..

2 kommentarer:

Jannika mamma till Jillian sa...

VART TOG TIDEN VÄGEN!!! skulle vi itne ses? typ igår? för en vecka sen? månad?? helvete?

Mamma Emma sa...

Ja det undrar jag också! Tiden bara susar förbi ju! Ja, ja, ja, ja, japp helvete ;) :P :/

Skicka en kommentar