fredag 17 juni 2011

Jag klagar då inte

Nej för jag sov till närmare 12 idag, ja jag vaknade upp för inte allt för länge sen. I morse tog Jonathan Lo och sedan när det var dags för henne att sova lunch så kom han in till sovrummet och la henne brevid mig, så ammade jag typ henne i sömnen tills hon somnade. Där inne låg man sedan och sov, med fönstret lite sådär halvöppet så att man hörde regndropparna slå mot fönster karmen. Riktigt mysigt om ni frågar mig. Sen vaknade jag ju och skyndade mig snabbt att göra frukost och viktigast av allt få i mig lite kaffe. Och ja här sitter jag i tystnad, Jonathan sover lunch på soffan och ja Lo hon har ännu inte vaknat, fast det är nog bara en tidsfråga nu när hon sovit i över 3 timmar. Ja jag kan då inte klaga, vilken lyx morgon!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar