tisdag 24 maj 2011

En trivsam dag

Idag har jag & Lo gått upp till Öppna Förskolan på Babydagen, där blev vi kvar i 3 timmar. Det sjöngs och lektes. Jag & Lo lekte dock för oss själva mestadels vilket var riktigt skönt, för man behöver verkligen inte vara så översocial hela tiden som jag oftast är. Nej för nu är Lo så pass stor att det är henne jag vill spendera tid med, jag känner inte ett lika stort behov längre utav att dela erfarenheter och tips med andra mammor. Jag har ju mina vänner som också är mammor att umgås och prata med. Det där med att hitta och lära känna andra mammor med lika gamla bebisar är inte något jag söker mig till längre, som sagt så har man ju sin underbara klunga med vänner, och nästan alla har bebisar också. Så behovet har stillas så att säga. Förut ville man alltid ha sällskap på barnvagnspromenader, nu har jag ju en vaken och pigg liten tös (som inte är så liten längre!) som jag umgås med. Förut sov hon hela tiden i barnvagnen, nu är hon så himla med, och oj så roligt det är. Det är liksom hon & jag om dagarna. Min bästa dotter, min vackraste Lo ♥




0 kommentarer:

Skicka en kommentar