måndag 23 maj 2011

Hej

Här sitter jag och surfar omkring på diverse bloggar och hittar lite smarriga bakrecept som jag blir sugen på att göra. Lo sover lunch och har så gjort sen klockan 10:00. I bakgrunden puttrar en kastrull med Lo's flaskor, de brukar jag sterilisera var tredje dag eller så. Håller också på att göra min lunch, och snart ska jag göra lite Hummus till Lo, blir dagens mellanmål. Ganska skönt att ta med också om man ska iväg då det inte behöver värmas upp. Har planer på att möta några vänner idag (dock vet jag inte riktig vad vi ska göra) och då har jag tänkt att Lo ska få äta sitt mellanmål till lunch och lunchen till mellanmål när vi kommer hem. Idag är det sådant jobbigt väder, det regnade i morse och sen dess har solen tittat fram bakom molnen. Jag hatar att inte kunna ställa in mig på hur vädret kommer att bli, för jag vill veta då det blir lättare att planera sin dag utefter vädret liksom. Nej nu kurrar min mage rejält. Ska gå och kolla hur det går för pastan min. Hungrig!

1 kommentarer:

Malin & Prinsessan sa...

Tack så mycket :) Hade tänkt att ge mig ut på Jolieshopping jag med, men nu fick vi så mycket fint i doppresenter så vi klarar oss ett tag till :)

Kram!

Skicka en kommentar