tisdag 26 april 2011

Sista föräldragruppträffen (inom Bvc i alla fall)

Idag satte jag på Lo hennes nya Vårjacka och vi begav oss ut i Vårsolen. Det var soligt fast lite dimmigt, kallt och blåsigt. Men ändå perfekt väder för en träff med den bästa föräldragrupp man kan ha. När vi kom fram så såg jag på direkten att det saknades ett par mammor och bebisar, super trist då det var sista riktiga föräldragruppträffen idag.Fast vi har alla lovat varandra att hålla kontakten och styra upp underbart stora picknickar denna Sommar. Eller träffas i någons trädgård (jag är dock den enda som bor i lägenhet) och ha det fint. Så ja vi bokade in en dag och plats på direkten då vi ska ha med oss lite mat, en hel del kaffe och ett flertal filtar som bebisarna kan krypa omkring på. Den 10 Maj kl 12:30 då ses vi igen! Vad roligt, jag & Lo längtar redan!



1 kommentarer:

Jannika mamma till Jillian sa...

du skriv ditt nummer i mitt kommentarsfält publiceras ju itne:) så messar jag dig!

Skicka en kommentar