tisdag 26 april 2011

Fullspäckad vecka

Mån: Träffade Tova & Elliot, samt L + magen

Tis: Sista Föräldragruppträffen inom Bvc - check!

Ons: Träffa Weronica och hennes bebispojk Émile för första gången och ta en långpromenad om vädret tillåter! Hon bodde tidigare i Blackeberg, men hade fullt upp med att flytta och komma i ordning i det nya hemmet så vi har inte kunnat ses förrens nu. Kul att det äntligen blir av!

Tor: Långpromenad med Paola & hennes bebispojk Léon. Det var några månader sen sist så vi har en hel del att prata om!

Fre: Pappa Jonathan ska vara hemma med Lo (han är som alltid ledig varje Fredag) medan jag träffar min mamma i stan i 2-3 timmar. Vi tänkte kolla i lite butiker, ta ett glas rosé någonstans och sedan kanske äta något innan vi skiljs åt. Mysigt, det var så himla länge sedan bara jag & mamma sågs!

Lör: Inget fastställt ännu. Men det lutar mot att bara ha det riktigt fint med min lilla familj. Hoppas på fint väder också så att man kanske kan ha en picknick tillsammans..

Sön: Det var något, men jag minns inte vad (får gå och kolla i almanackan)



Ja vissa veckor är riktigt fullspäckade med en massa skoj!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar