lördag 18 december 2010

Pappa Jonathans födelsedag

Idag fyller min älskade pojkvän 29 år ♥ , så ett stort grattis till honom! Han kom ju hem från kryssningen sent nu i kväll så hann inte riktigt göra mer än middag till honom, men tror jag vet vad jag ska köpa till honom i födelsedagspresent nu i veckan dock. Under dagen vår så fick jag & Lo besök av min storasyster, som kom hit för att lämna lite julklappar. Hon stannade ett bra tag och vi drack en hel del glögg. Lo var glad som vanligt fast väldigt övertrött då hon inte sovit något under dagen. Knasboll! Efter att min syster gått hem så lekte vi lite, och hon hade så fina konversationer med sin vän Pigvin..



Lo & Pigvin hade hemlisar..
-Va vad sa du?
-Jaha, jasså, säger du det!


Lo fick "1" julklapp i förskott utav sin morbror idag
(en massa fina kläder! Perfekt då vi har skänkt bort en hel del
kläder som inte längre passar till bland annat Öppna Förskolan)



0 kommentarer:

Skicka en kommentar