fredag 31 december 2010

Nedräkning..

Nedräkningen kan börja, snart är detta fina och omtumlande år över. År 2010 kommer alltid att finnas i mitt hjärta, det var året då jag fick reda på att vi skulle bli en familj, då vi gick omkring och beundrade min växande mage och längtan nästan blev för stor och outhärdlig. Året då vi tillslut blev tre, då Lo äntligen kom till världen ♥

Ja, år 2010 var över mina förväntningar. Året då man kände riktig lycka för första gången. Ett år av förväntningar, nervositet och magiska ögonblick. Tänk att året så snabbt har passerat oss förbi, tänk så fort tiden egentligen går. Det får mig att vilja stanna upp och njuta lite extra av alla härliga stunder man går igenom. Ja, 2011 år snart här och det betyder också en hel del underbart som väntar, tex så kommer ju Lo att fylla 1 år. Ja 2011 kommer minsann bli lika intressant och häpnadsväckande, magisk med andra ord! Farväl älskade 2010!





Bästa året i våra liv

0 kommentarer:

Skicka en kommentar