torsdag 30 december 2010

30 December 2010

Idag så tillbringade jag & Lo några timmar upp i Vällingby där vi fikade med mina goa vänner och lilla Elliot. Det var verkligen hur mysigt som helst och Lo var lugn och belåten, hon dreglade på mamma och var nöjd under hela fikastunden. Efter att vi skildes åt så somnade faktiskt Lo i barnvagnen och jag kunde i lugn och ro kolla det jag ville. Hann till och med svänga in i en utav mina favorit barnbutiker Name It. Köpte en dregel haklapp (har bara 1, så behövdes) och ett par urgulliga strumpbyxor (likadant mönster som andra dregel haklappen) som kommer passa Lo så fint. Var inne på Polarn O Pyret också för att kolla in deras rea, men det fanns inget som mina ögon fastnade på (besviken) ärligt talat. Efter ett tag åkte jag hem, fast gick först förbi Wayne's och köpte med mig en härligt krämig soya latte!


Just nu är hela mitt ansikte täckt utav choklad ansiktsmask och ett glas rött vin står bredvid mig. Nattade Lo gjorde jag för länge sen. Ikväll är det bara jag & Lo här hemma då pojkvännen gick över till sin kompis för att hänga. Så lyssna på frank Sinatra och ta en varmdusch står på schemat för ikväll! Ska också ta och läsa Cosmopolitan som jag fick utav Tova igår ;)





Mitt lilla Lodjur älskar att peta & undersöka sina fötter

0 kommentarer:

Skicka en kommentar