onsdag 24 november 2010

Våran dag i detta snöoväder

Vi trotsade kylan idag, jag & Lo. Vi köpte en hyacint, hoppade på bussen och åkte hem till min mormor och hälsade på. Drack glögg och åt lax mackor. Blev några koppar te också, för ja jag har tyvärr gått och blivit förkyld. Vi stannade där ett bra tag och åkte inte hemåt förrens vid 18 tiden. Nu sover Lo & pappa. Jag ska snart ta och göra ännu mera te och sedan äntligen ta en varmdusch. Hoppas verkligen denna förkylning ger med sig och försvinner för jag orkar verkligen inte bli så där jobbigt sjuk, inte när jag har lilla Lo att ta hand om. Sen ser jag också i fram emot en eventuell Adventsfika nu på Söndag hemma hos underbara Tova & Elliot med några fina vänner och god glögg. Behöver få lite julstämning liksom. Hoppas hoppas att jag blir helt frisk tills dess. Får hålla tummarna. Nu blir det te och sen duschen!



Titta mammas gamla halsduk som jag
hade som bebis passade ju Lo perfekt!
Hos gammelmormor..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar