tisdag 23 november 2010

Brrrr

Vad förgyller dagarna (ja förutom älskade Lo) i denna bitande kyla? Jo härliga varma drycker och härligt sällskap av de finaste vänner. Idag begav vi oss in till Hötorget och mötte upp Luma, Tova & Elliot på Wayne's. Vi hade det super mys, Lo var riktigt nyfiken som vanligt och stirrade på folk som gick förbi och på alla gatuljus utanför fönstret. Ja Lo var på bra humör, och jag själv var faktiskt ganska avslappnad trots spänningshuvudvärken (som typ dagligen plågar mig) och en senare nedbajsad dotter (tack och lov så hade jag stoppat ner ombyten i fall att!) haha. På vägen hem så gallskrek Lo på pendeltåget då barnvagnen stod stilla och jag fick en hel del arga minner (usch för alla stressade och otrevliga människor!) från medpassagerarna. I alla fall, summa kardemumma, en mycket fin men lite halvstressad dag. Nu blir det lite värmande grönt te och sen middag. Först ska jag dock amma Lo som bara har ätit 3 gånger sen i går kväll (lite oroande) liksom.




Hihi
Mamma Tova & Elliot
Elliot lekte lite med Luma också..
Stackars Lo när det var dax att bege sig hemåt
Gillar inte riktigt att bli påklädd..



0 kommentarer:

Skicka en kommentar