tisdag 21 september 2010

Dagens planer & gårdagens irritation

Vad sker idag då? Jo om 1 timme så får vi hembesök av Bvc som ska väga Lo. Annars har vi inga planer, vilket är både skönt och lite trist. Sitter just nu och äter lite havregrynsgröt som jag sväljer ner med ljummet kaffe, tänker lite på gårdagens irritation. Varför har folk så svårt att acceptera saker och ting? Varför tror folk att det är en självklarhet att få hålla i Lo? I alla fall när man är sjuk? Väldigt irriterande om jag får säga mitt. Det jobbiga är också folk som inte vet hur man ska hålla i henne, jag får liksom ont i hjärtat när jag ser att personen i fråga inte stödjer hennes vingliga huvud. Förstår nu vad Sofia menade med att man mår dåligt av att folk håller i henne, i alla fall om hon bollas runt bland folk som ej har rätta greppet.


Förresten, har Lo's barnbidrag kommit nu eller? Borde jag svänga förbi banken och kolla kanske.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar