tisdag 28 september 2010

Ärligt

Det har varit ett par jobbiga och hektiska dagar. De sista 4-5 dagarna så har det verkligen varit kaos här hemma. Lo verkar vara inne i en ny mer kinkig period, som de så snällt förut förklarade det på Bvc. Sen verkar det också som gaserna i hennes mage ställer till en del problem och då kanske kan vara anledningen till att hon helt plötsligt släpper taget om mitt bröst och börjar gallskrika. Vi har köpt hem magdroppar som vi började med i gårkväll. För kanske kan det lindra i såna fall. Ja de sista 4-5 dagarna sisådär har varit en rejäl utmaning, vi är helt slut. Det tar verkligen på krafterna det här, att inte få bra sömn och sen inte ens kunna koppla av på dagen. Tidigare har ju hon kunnat sova bra under hela morgonen och dagen mellan amningarna, men nu är det en annan historia. De gånger då hon somnar vid mitt bröst efter amning så kan jag knappt röra mig för då börjar hon gallskrika igen. Nätterna är ändå hyfsade fortfarande, ammar och sover, ammar och sover. Ja man är verkligen helt slut. Tänkt att man kan vara så här trött, allt är liksom en dimma.


Lo i pappas knä




1 kommentarer:

Lalla sa...

Gud va söt hon är, hon ser redan större ut tycker jag! Kämpa på, du är grymt stark!

Skicka en kommentar