måndag 27 september 2010

Efterkontroll på Mvc

I morse begav vi oss till Mvc då jag skulle på en efterkontroll. Undersökningen gick bra, och jag fick hålla i en spegel och kolla på de synliga stygnen från vart de har sytt mig. Det var ingen som helst rodnad men man såg i alla fall några av de svarta och tjocka trådarna. Helene (vår barnmorska) sa att allt såg jätte fint ut och att det läker som det ska, vilket var skönt att höra. Jag blev dock bokad för åter en till efterkontroll om 1 månad, då man brukar göra efterkontrollerna (jag ville ha ett tidigare återbesök + efterkontroll, så det är därför) liksom. Helene fick äntligen träffa Lo som hon har klämt och känt på när hon låg där inne i min mage. Så overkligt att det var just hon, lilla Lo! Riktigt mysigt var det att visa upp henne för Helene som funnits med där enda från början, enda från vecka 5!



Helene & en sovande Lo
Helene - nästa gång vi ses så ska jag prata lite med dig Lo
På en promenad hemåt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar