lördag 21 augusti 2010

..

Vilken Lördag det har varit, och inte en bra sådan. Jag vet inte om det "bara" var hormonern som spökade, men så mycket som jag gråtit idag har jag nog inte gråtit på länge. Har allvarligt talat legat i soffan från kl 11.00-19.00 och gråtit mig till sömns av och till, gick endast upp 2 gånger typ och då för att kissa och äta. Jag har känt mig så nere idag, vet inte riktigt varför, bara känt mig sådär sjukt tom inombords. Det är nog allt just nu, den konstanta hungern (men orkar inte äta/laga mat) , ont i kroppen och svullna/vattenfyllda fötter, oron över bebisen hälsa som vanligt, och längtan efter vår bebis. Jag vill ha bebis nu nu nu nu! Dessa 2 veckor som är kvar till BF lär gå i slowmotion om jag inte gör saker om dagarna som får tiden att gå.

Oh vårt älskade lilla mirakel, vi längtar så efter dig!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar