tisdag 29 juni 2010

Kokostoscakaka

I morgon fyller jag 23 år! Så ikväll gjorde jag Kokostoscakaka (kan beskrivas som en kladdkaka med ett tjockt & härligt täcke av kokos smet) som jag tänkte bjuda på i morgon när familjen tittar förbi för en fika. När jag vaknar i morgon ska jag också göra en Morotskaka . Sen får jag se om torget har fina jordgubbar som jag kan köpa och servera till lite glass. Om jag inte skulle vara gravid och om det är inte skulle vara typ tropiskt klimat så skulle jag baka en hel del mer godsaker. Städa och göra det tipp topp här hemma har jag inte heller större lust med, så får se hur mycket som blir gjort. Men en damtuss i nåt hörn och lite dammiga fönsterkarmar skadar väl inte? Ska sluta vara en perfektionist och försöka att chilla i morgon, det är ju trots allt min födelsedag.

Se så fin Kokostoscakakan blev!
(sen ska den ju skäras i små rutor)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar