onsdag 30 juni 2010

Happy birthday to me!

23 år! Nu börjar man närma sig 25, vilket är läskigt. Vart tar tiden vägen egentligen? I alla fall, min födelsedag började mycket bra, började med att pojkvännen kom sjungandes Happy Birthday med en frukostbricka och presenter redan kl 05.30! Super mysigt! Fick fina saker av honom! Sen vid kl 10.00 steg jag upp ur sängen och började att stress baka en morotskaka i typ sista sekunden innan min familj kom över och firade mig. Så jag bjöd på Morotskaka, Kokostoscakakor, glas & jordgubbar! Ännu fler presenter fick jag, däribland en hel del nödvändigt som tex presentkort för att köpa mig ett par nya skor (ballerinor), en ny kaffebryggare mm. Mysigt att familjen min var här förbi och fikade, gjorde min dag. Nu ska jag strax börja fixa mig för om en stund kommer pojkvännens föräldrar över med middag!

En finfin födelsedag , puss !


Morotskakan!
Kokostoscakakor!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar