måndag 28 juni 2010

En varm dag i Juni

Har haft en fin start på veckan. Måndagen blev bättre än förväntat. Att bara komma hemifrån gör ju såklart mycket men nu så hann jag med att träffa käraste Tova & lilla Elliot en stund också. Blev en liten snabbfika nära Odenplan, på ett litet Café som jag aldrig faktiskt varit på. Ett fint ställe, så där lagom stort och behagligt för typ en spontan fika. Vi satt på uteserveringen (stackars Tova & Elliot i direkt solljus) och både njöt och klagade över värmen som intagit Sthlm. Fick min present redan idag ( då jag fyller 23 år på Onsdag) av Tova. En amnings morgonrock från märket boob Maternity , och en gudomlig härlig body lotion som doftar cocos+mango! Blev så otroligt glad, en sån där amnings morgonrock har jag ju hört ska vara så bra. Hehe nästan så att man börjar längta tills man kan börja amma ;)

Mamma Tova & hennes son
Jag & Elliot
(Ehe, mina händer och leder ser helt svullna ut ju)
Fina presenter!
Tova hade ritat ett kort till mig. Urgulligt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar