måndag 28 juni 2010

Bara ett värdelöst inlägg

Då var det Måndag igen, och en ny vecka. Ny graviditetsvecka också, vecka 31. Idag när jag vaknade försökte jag få tag på Försäkringskassan angående mitt moderskapsintyg som jag har skickat in till dem för länge sen men ändå inte fått några papper hemskickat ännu. Det är verkligen omöjligt att få tag på Försäkringskassan, att ringa går bara inte. Så får väl åka till dem på Fredag och boka möte. Så irriterande.

Annars idag så har jag planerat att få i ordning lite här hemma, tvätta och vika kläder. Har inte kommit så långt dock. Nu har jag också bestämt en liten snabb träff med Tova & Tina i stan. Ska nog försöka att vila lite innan, har som en molande värk i magen som gör mig orolig. Blir alltid orolig när jag får ont i magen liksom.

Någon annan som har som en molande känsla i magen runt vecka 30-31?

1 kommentarer:

Anna sa...

Japp, är i v 30 och har också någon sorts molande känsla, tror att det kanske är växtvärk. Det är ju inte alls så starkt som mensvärk i alla fall.

Skicka en kommentar