torsdag 22 april 2010

Min dag

Har varit hundvakt idag igen, tredje och sista dagen i rad. I morse gick jag in på ett bageri i närheten och köpte med mig en nybakad surdegs macka med ost & sallad som jag sedan åt till frukost när jag kom fram. Älskar surdegs bröd! Till lunch blev det dock pasta sallad som smakade sådär faktiskt. Så ja min dag har varit lugn, jag har ätit och sovit. Somnade som vanligt på soffan i några timmar, även denna gång med lilla hunden vid min sida. Nu blir det middag så ska försöka avsluta det här blogginlägget. I morgon bär det i alla fall av till Mvc, längtar så tills jag & Jonathan får höra bebisens hjärtslag. Jag har ju redan hört bebis hjärtslag i vecka 16 men då var inte pojkvännen med, så ska bli kul att han äntligen får höra!
Puss!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar