söndag 9 oktober 2011

Lördagskvällen

Igår kväll åkte jag själv in till stan och hem till min mamma. Där tillbringade jag hela kvällen tillsammans med bland annat min stora syster som var över på besök med sina barn. Så skönt att bara komma ifrån (4 Månader sen sist) ibland. Igår var en sådan härlig kväll då man satt där i köket och drack vin och pratade för fulla muggar. Uppfriskande. Kom hem sent gjorde jag, men helt okej då Lo fortfarande sov och om det nu skulle vara så att hon skulle vakna upp så kan bara Jonathan natta om henne på en sekund. Skönt nu att Lo inte är lika beroende av mig som hon tidigare varit. I alla fall så blev det en super lyckad gårdags kväll trots allt.





Ps: tidigare på dagen så promenerade vi hemifrån oss ända till min mormor och fikade (dock med lite omvägar runt om i villa områden samt en mysig promenad genom Riddersvik), vi gick i nästan 3 timmar. Trots den iskalla luften emellanåt så var det ganska så behagligt att gå. Lo var alldeles röd om sin näsa och man märker nu (i alla fall i morse när det visade 1 grad ute!) att det är dags att klä på henne mer och tjockare kläder.


     


Stora syster & jag haha..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar