fredag 28 oktober 2011

Bara för att. Här är ett blogginlägg!

Idag fick jag frågan utav en vän om jag tröttnat på bloggen då det ej har uppdaterats på ett bra tag. Och ja faktiskt så har jag blivit lite trött på att blogga om jag ska vara ärlig. Ibland har man bara inte värst mycket att säga, och orkar inte riktigt heller ta sig tiden. Sen är det också himla trist att min systemkamera gått sönder, så jag får tyvärr stå ut med våran andra kamera/filmkamera som inte är den bästa (det blir suddiga foton direkt när Lo tex rör på sig) liksom. Men men, lite kortfattat om idag då. Jo vi var uppe i Vällingby jag & Lo och handlade en hel del mat, blommor och diverse prylar. Var inne på Apoteket en sväng också och kollade lite på intressanta ting. Drack en Cappuccino ute på torget medan Lo satt nöjt i vagnen och stirrade ut alla duvor som gick förbi. Ja en riktigt lugnt och mysig dag i detta grå disiga väder. Nu i kväll är pappa Jonathan iväg på en svensexa så jag är helt solo, ja Lo hon sover sedan ett bra tag tillbaka. Och ikväll hade vi det riktigt fint bara vi två innan hon gick och la sig, jag gjorde en suverän middag till oss, Lax i ugnen med peppar, färsk oregano och charlotten lök. Till det hade jag kokat söt potatisar och persiljor som jag gjorde en rotmos utav, toppade sedan med lite creme fraiche. Lo slukade nästan allt, och ja hon har nu börjat äta helt själv! Så fruktansvärt skönt att äntligen kunna koncentrera sig på att få i sig själv lite mat för en gångs skull!





2 foton från idag
Lo i väntan på bussen

Dagens middag

0 kommentarer:

Skicka en kommentar