tisdag 13 september 2011

Höstdag

Efter Bvc nu på morgonkvisten så köpte jag med mig en liten Cappucino och så satte jag & Lo oss vid vattnet och bara njöt utav den friska och kalla luften som blåste löven omkring oss. Mysigt ända fram tills det började regna, men då hade vi ändå suttit där närmare en timma. Lo somnade i vagnen nästan direkt när vi kom dit och sov när vi kom hem, så jag körde ut barnvagnen på balkongen där hon sov vidare någon kvart innan hon vaknade utav att det blåste halvstorm. En fin morgon helt enkelt..

Ps: det gick bra på Bvc, Lo väger nu 9100 gr och är 75 cm lång. Hon ligger fortfarande under kurvan, men följer sin egen kurva bra och nu pekade det till och med lite uppåt istället för neråt som det gjorde sist. Skönt att allt såg bra ut! Nästa läkarkontroll är tydligen när de går i skolan! Så det är ju ett tag tills dess, men nästa Bvc tid är när hon är 18 månader, ett tag dit också. Så nu slipper vi Bvc för ett tag, ganska skönt om ni frågar mig!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar