måndag 15 augusti 2011

Ändrade planer

Nu skulle vi egentligen suttit i bilen påväg till Muskö, till pojkvännens mormor & morfar. Men det blev tyvärr ändrade planer när virriga jag insåg att jag har en efterlängtad till på Danderyds Gyn i morgon (8 Månaders vänta på att få tid där, för att utreda mina problem) bitti. Så vi får åka direkt efter vi varit på sjukhuset istället. Så blir eventuellt 1 dag mindre där på Muskö (beror på väder och vind då också) liksom. Men det räcker nog med ca 3 dagar där. Det är det, på Fredag har jag/vi i våran gamla föräldragrupp styrt upp träff som jag så gärna vill gå på. Det var ju 2-3 månader sedan man såg dem sist och bebisarna våra har ju blivit så himla mycket större. Så kul att se allas utveckling, och att träffa de super fina mammorna (vi har haft tur med våran föräldragrupp) ju. I Höst ska vi mammor också starta en bokklubb, så nu är man inskriven som studerande. En av de andra kvinnorna har mera koll, men detta är gratis och man får endast böcker som handlar om barn & föräldraskap (böcker som finns ute i bokhandlarna) som man ska läsa och sedan diskutera hemma hos någon utav oss föräldrar, böckerna får man sedan behålla, det enda man ska göra är att tillsammans med de andra sedan skriva en liten artikel om vad vi tyckte. Ska bli kul, fast ibland undrar jag hur tusan man ska hinna att läsa böcker med en liten sprallig Lo. För när hon väl sover ja då är jag antingen för trött för att sova eller så sover jag också haha. I alla fall, nog om det för nu sover Lo lunch och jag ska passa på att vila lite själv..





Lodjuret hjälper mamma & pappa att packa resväskan ♥

0 kommentarer:

Skicka en kommentar