onsdag 27 juli 2011

27/8

Idag är det min och pojkvännens dag, och det betyder att vi nu har varit ihop i 3 år och 5 månader. Det ska inte firas precis, men vi kommer nog försöka uppskatta varandra lite mer än vanligt, för visst glömmer man ibland det i vardagskaoset. Men nu är frågan, vad ska jag & Lo göra idag då? Någon som har en ide? Så fruktansvärt varmt och kvavt väder idag, vilket jag bara inte klarar! Drog nyss fram våran stora golv fläkt från förrådet. Den är toppen, det enda problemet är dock att den är halvt sönder, jag har liksom snubblat över den ett flertal gånger så att den blivit lite sne längst ner och därför inte står stadigt. Men nu efter lite om och men så fick jag den att stå upp igen, och utan med risk för att falla över Lo. Säkerhet först. Påtal om säkerhet så har jag barnsäkrat hemmet lite. Dock behöver vi barnsäkra hemmet mycket mer (tycker jag i alla fall), typ sätta såna där saker på alla kökslådor så att Lo inte kan rycka upp dem med risk för att klämma sig (finns sånt på Ikea va?). Det är ju bara en tidsfråga nu tills hon är överallt här hemma, som alla säger så är det bäst att ligga dom steget före..




1 kommentarer:

Lalla sa...

Grattis till er dag! Hoppas ni hade det extra mysigt <3

Skicka en kommentar