fredag 24 juni 2011

Godmorgon Midsommar

Jag är precis uppstigen, ja nästan. Vaken har jag dock varit till och från sen typ 8 tiden. Idag var det pojkvännen som steg upp med en morgon pigg Lo. De har lekt och läst, och bara haft en fin pappa & dotter tid tillsammans. När det sedan var dags för Lo att sova lunch här vid 10 tiden kom han in med henne i sovrummet där jag låg och halvsov. Jag försökte natta henne, men det gick inte så pappa fick gå upp med henne en stund och leka lite mer, sen när han kom tillbaka gick det hyfsat snabbt (eller nja tog ju sin lilla tid faktiskt då hon stretade emot en hel del) att natta henne. Så nu sover Lo, och pappa också för den delen (ligger här och snarkar i bakgrunden, somnade pladask på soffan) haha. Jag ska precis hugga in på min underbart somriga frukost. Igår blev det en hel del jordgubbar kvar efter pajbaket så till denna morgon blir det en skål med jordgubbar och banan skivor, och dryck till det blir självfallet kaffe. Bättre och lyxigare frukost går bara inte att få. Detta är smaskens! Påminner mig om förra Sommaren då jag i princip åt 1 liter jordgubbar dagligen. Var ju höggravid och ville få i mig så mycket järn som möjligt för lilla bebisen i magen. Ja gud vad jag åt jordgubbar.. oh memories ♥






Glad Midsommar på er allesammans!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar