lördag 11 juni 2011

Det var ju ändå ett tag sen

- så hej!

Hoppas eran Lördag blir lika fin som våran. Denna morgon har jag & Lo tillbringat tillsammans medan vi lät pappa få sovmorgon. Lite senare idag så ska vi över till Lo's farbrors familj för att fira deras yngsta barn Alfred som fyller 1 år nu den 14e! Det blir inte "bara" fika & tårtkalas utan vi ska också grilla! Låter som en väldans bra Lördag om ni frågar mig.

Trevlig Helg på er allesammans! Well det vill säga om det fortfarande är någon som läser min blogg efter att jag har haft några längre blogguppehåll. Man ser ju riktigt hur statistiken sjunkit i botten hehe.







Var förresten på IKEA i förrgår
där jag hittade denna färgklick (mattan) som fick följa med hem!

1 kommentarer:

Lalla sa...

Jättefin matta! =) Tack för igår förresten, supergoda bakelser du köpt! :D hihi. Vi får göra om det snart igen. Puss

Skicka en kommentar