måndag 30 maj 2011

Bloggtorka

Vissa dagar susar förbi så snabbt att man inte riktigt hittar tiden till att blogga. Ja Lo sover ju några timmar vid lunch (som nu) , fast då vill man ju göra så mycket annat än att sitta vid datan. Typ passa på att äta lunch, vila och göra lite tråk som att städa liksom. Sen när Lo vaknar har jag varken tid eller lust att sätta mig här för att blogga. Plus att tvn & datan alltid är avstängda på dagtid när Lo är vaken. Radion har verkligen blivit min bästa vän på senaste tiden. Den är i alla fall på halva dagen om vi är hemma, men vi lyssnar nästan aldrig på musik utan på olika prat program.


Vad ska vi göra i dag då? Faktiskt inget, definitivt inget då det är något seriöst fel på min högra fot. Har haft lite små ont i den foten i snart 2 veckor. M
en här för 2-3 dagar sedan blev det helt plötsligt drastiskt värre. Vet inte ens hur detta började. Har jag stukat foton, eller har jag fått någon fraktur? För aj så ont det gör, igår och idag kan jag knappt gå. När jag stödjer min vikt på högra foten när man går gör det så fruktansvärt ont. Så haltar gör jag nu. Borde kolla upp detta på vårdcentral eller sjukhus om det inte går över om någon vecka, för det här kommer inte lägligt då vi snart åker till England! Gah!









Några foton från i Lördagskväll

Då jag för första gången var ifrån Lo på kvällstid! Jag nattade henne vid 17:40 (!), och när jag sen kom hem igen vid klockan 00.15 så sov hon ju fortfarande. Så allt hade gått jätte bra. Otroligt skönt att äntligen få komma ifrån lite, att bara låta sin hjärna få vila lite liksom. För nu är hon ju trots allt närmare året. Hade en underbart härlig kväll hemma hos Tova. En riktigt fin tjejkväll! ♥

0 kommentarer:

Skicka en kommentar