lördag 23 april 2011

Påskaftons morgon

Just nu sover Lo lunch. Fast tidigare så satt vi på balkongen och hade det mysigt. Förresten i förrgår när jag var på St:erikshjälpen med Tova & Elliot så hittade jag en turkosblå tjockare pläd som passar perfekt att ha ute på balkongen! 50 kr kostade den, och är som ny, härliga 70-tals mönster har den också. Så nu kan hon rulla runt och göra så många krypningsförsök som hon bara vill. För man har ju märkt sedan länge tillbaka att babygymmet hennes är lite väl litet nu. Hon ligger i princip med halva kroppen utanför hehe!




En liten update i Lo's utveckling:
Igår vinkade hon för första gången!
Jag blev så himla chockad, men efter ett tag så förstod jag varför hon lärt sig detta. För jag vinkar hej & hejdå varje dag till folk, och ja till och med Lo's ena gosedjurs kanin som sitter inne på skötbordet vinkar jag dagligen till. Och igår så hände det! Lo vinkade! När jag vinkade till henne så vinkade hon tillbaka, ja till och med Lo's gammelfarfar vinkade hon hejdå till! Wow det går bara för snabbt allt det här, vad hände med vårt lilla hjälplösa knyte som alltid somnade i min famn om dagarna? Jag förstår alla som säger att tiden som småbarns förälder går ruskigt fort, för det stämmer verkligen! aw.. ♥





0 kommentarer:

Skicka en kommentar