måndag 25 april 2011

Hello, and goodbye easter time

Det har varit en bra Påsk, över förväntan. Men nu är jag ärligt talat så väldigt glad att Påsken börjar lida mot sitt slut! För det har varit ett par intensiva dagar för oss alla. Och nu är man helt slut faktiskt. Både kropp och själ. Hoppas veckan framför oss blir lugn, trots föräldragruppträff och säkerligen någon annat planerat som man för tillfället har glömt bort. Lo är helt slut, och denna hetta tar verkligen kål på henne. Just nu ligger hon inne på vår säng helt utslagen av värmen. Jag hoppas hon sover ett bra tag, minst 1 timme i alla fall. Snart ska dock jag göra mig klar och bege mig hemifrån, in till Södermalm för att träffa en kär vän som jag ej träffat på månader nu, ibland vet jag inte alls vart tiden tar vägen. Helt plötsligt så har liksom 1, 2, 3 månader gått utan att man riktigt tänkt på det! Ja som sagt, tiden går ibland himla snabbt när man har barn. Så, Lo hon ska få vara hemma med sin pappa medan jag är borta på fika. Hon mår bättre av det. Det behövs att hon bara får vara hemma och ta det lite lugnt.



Men innan jag kan bege mig så måste pappa Jonathan komma hem! Väntar, och väntar. För idag jobbar han halvdag och ska sluta omkring halv tolv..






Det är inte lätt för de små i denna tropiska hetta ♥

0 kommentarer:

Skicka en kommentar