söndag 20 februari 2011

Vi är bra på att trotsa kylan jag & Lo



För dagar som denna. När det är klarblå himmel och sol måste man ta tillvara på. Den här tiden på året ser man ju inte solen värst ofta. Så trots kylan så åkte jag och Lo hem till min mamma och hälsade på. Åt nybakade semlor till en värmande kopp med mint kaffe, sen åt jag också en av mina favorit rätter, lax och gröna äpplen i ugnen med bandpasta till. Lo var nöjd och glad nästan hela dagen, förutom när klockan började närma sig 4 och hon ville börja gosa in sig i min famn för att sova för natten. Hon somnade dock till en liten stund i min famn, och gud det var verkligen hur mysigt som helst. Fast sen var jag ju tyvärr tvungen att väcka henne för att klä på overall och stoppa ner henne i barnvagnen för hemfärden. Sen skrek hon utan paus i precis 1 timma, tills vi kom innanför porten. När hon är övertrött är det nästan omöjligt för henne att somna i vagnen..





Lo & mormor
Nam nam!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar