lördag 19 februari 2011

Andrahand Fyndat

Älskar, verkligen fullkomligt älskar att secondhand fynda. Det roligaste är såklart barnkläder & leksaker. Man blir verkligen helt överlycklig när man hittar ett guldkorn bland allt annat junk. Idag har jag hittat 3 böcker till Lo, till den sammanlagda summan av 35 kr! 2 st mjuka böcker med små gubbar som man kan förflytta mellan alla sidor. Samt en hård bok för barn i åldern 1 år. Den är super gammal och härlig, jag typ total dör. Ärligt talat, den finaste boken från 60 talet. Älskar gamla saker, de är liksom så oldschool. Me love! Men jag väljer dock alltid saker som inte har fläckar eller är allt för slitna. Det jag hittade idag är som nytt! Som nytt!




Här är mina guldfynd. bjuder på "några" sidor från varje bok..

När Jag Ska Sova
Denna Bambino bok är helt enkelt..underbar!
Min Lilla Syster Amanda

0 kommentarer:

Skicka en kommentar