torsdag 11 november 2010

Kvällen vår

Ikväll kom Lo's farmor & farfar hem till oss på middag. De hade köpt med sig Thai mat. Super gott och väldigt starkt. Efter en avkopplande middag (trots en liten kinkig Lo) så förflyttade vi oss till vardagsrummet och fikade. Till fikan hade jag tidigare idag (när Lo sov sina timmar) gjort en After Eight kladdkaka/tårta som jag bjöd på. Lo sov en stund när vi fikade men sen så bestämde jag mig för att ta upp henne då hon sovit för mycket under dagen. Men hon ville inte vakna upp utan sov vidare en stund i farmors famn. Efter en jätte mysig kväll så begav sig farmor & farfar hem och vi bänkade oss framför tvn och programmet Mitt I Naturen. Pappa & Lo sover just nu och jag ska snart göra dem sällskap. Lo somnade vid 21:00. Lo har varit riktigt trött idag, tröttare än vanligt och ville bara sova hela dagen om hon fick önska, hon fick dock sova sina timmar som vanligt, si sådär 5 timmar blev det i dag på dagen. Tror hon var så trött idag för att hon var uppe hela gårdagen från morgon till kväll liksom.



Jag var helt cp noga, så jag klippte till och med after eight
bitarna
så att de skulle passa extra bra haha!
Fick betyget mvg!
Lo stumpan sov lite i farmors famn

1 kommentarer:

Martina sa...

Oh! Ser fantastiskt gott ut! Har du lust kan du väl lägga ut ett recept också?

Skönt att de inte tyckte att vikten var något att oroa sig för.

Trevlig helg på er :)

Skicka en kommentar