onsdag 13 oktober 2010

Öppna förskolan & promenix

Idag var det ju bebis dagen på Öppna Förskolan som ligger här i närheten. Så dit gick gick jag & Lo runt lunchtid, men till min stora besvikelse så stängde de precis då. Alla föräldrar och små barn hade precis gått hem. Super trist, jag som hade sett i fram emot bebis dagen. Men får bli nästa Onsdag istället. Men jag hann skriva upp mig på gratis fotografering den 11 November (kostar såklart för de foton man vill beställa) samt rota lite i deras egna second-hand butik. Hittade 3 st oanvända tröjor till Lo. Super fina och jätte billiga. Gick sammanlagt på 25 kr! Som hittat! Efter en snabbvisit på Öppna Förskolan gick jag och Lo en liten promenad runt om i området och sen handlade jag på Konsum, blöjor och diverse.



Lo's outfit för idag
(Hennes första mössa som hon hade på förlossningen. Aw den börjar bli för liten nu!)
Dessa fina tröjor fyndade jag åt Lo!
(Lo har utökat sin garderob med en hel del rosa. Well, lite rosa ibland gör ju inget hehe)

Pappa & Lo

(Försöker väcka Lo efter 4 timmars sömn)



1 kommentarer:

Lalla sa...

Gud vilka ögonfransar, wow! De är längre än mina haha. Jättesöt!

Skicka en kommentar