tisdag 12 oktober 2010

Café fix + Kaffeverket

Hemkommen från en riktig fika dag på stan. Jag och Lo begav oss först till Café Fix vid Fridhemsplan där vi mötte Luma, Tova & Elliot. Super mysigt hade vi. Lo sov dock hela tiden (som vanligt), men det var ju bara bra. Hon behöver verkligen sömn, dock känns det som om hon sover för länge på morgonen/dagen, liksom 6 timmar i rad utan mat känns ju sådär. Men jag märker att hon mår bra av ett antal timmar sömn runt ungefär samma tid så kanske lika bra att hon får sova? Ska i alla fall ta upp det när vi ska till Bvc på Fredag. I alla fall efter en super mysig fikastund på Café Fix så tog vi allesammans en promenad, Tova & Elliot sa hejdå efter bara en liten stund, men Luma, jag & Lo fortsatte en stund till. Men efter ett tag ute i kylan så blev jag sugen på något varm, en espresso. Så vi 3 stannade till vid Kaffeverket och tog en välbehövlig espresso. Efter härliga samtals ämnen så sa jag & Lo farväl till Luma och åkte hem..


En sovande Lo
En glad Elliot
Finaste Luma
Satt fint i HöstkylanLo när vi kom hem igen. Nyvaken och ledsen..



2 kommentarer:

Tova sa...

Oh Kaffeverket, det var längesen :)


Naww, lilla Lo ser så söt ut på sista bilden, stackars ledsna flicka ;(

Mamma Emma sa...

Japp kaffeverket. De har verkligen super gott kaffe, och det är faktiskt mysigt där. Trist dock att de inte har en toalett haha :P

ja hon var lite ledsen Lo, man blir ju det när mamma väcker henne super snabbt... :(

Ps: våran data har ju krånglat i flera dagar nu. Sjukt jobbigt. Nu har vi typ nytt och jag har inte lärt mig hur man vänder vissa bilder SÅ KUNDE EJ LADDA IN DEM PÅ DIG OCH SÅ FRÅN CAFE FIX. HMMMM :s

Skicka en kommentar