torsdag 16 september 2010

En snabb update

Ska strax väcka min lilla familj. Vi ska iväg och göra faderskaps testet kl 09.00 här i närheten. Äntligen blir Jonathan pappa på riktigt. Galet det där att när man är sambos måste genom gå ett faderskaps test och massor av sjuka frågor om ens sexliv! Så förnedrande, så hemskt. Det som är mest irriterande är att gifta inte behöver gå igenom detta. Det är liksom 2010! När ska detta ändras egentligen?

Ps: När jag var på toaletten för en stund sedan så tror jag ett stygn ramlade av. Det var liksom ett svart snöre på papperet när jag torkade mig. Hm?

1 kommentarer:

Charlotte sa...

Faderskapstest? Det var knepigt, jag och min sambo behövde bara skriva på papper om att han var pappan. Men det kanske är olika i alla län.
Grattis till bebisen iaf :)

Skicka en kommentar