söndag 29 augusti 2010

Ljuvliga Söndags "morgon"

"Godmorgon" ljuvliga Söndag! Har precis stigit upp, och har i natt fått sisådär 10 timmars sömn! Det är härligt väder ute idag, Höstkylan ligger fortfarande kvar och nu så bara väntar man på att våran lilla ska komma. Längtar efter att ta långa & mysiga promenader häromkring i området! Men snart så, tänk att bf är så nära nu, det är ju på Lördag! Kan minnas när jag var i vecka 13 att det kändes som en evighet tills September. Men nu den sista tiden, de sista veckorna (vilket de flesta säger brukar gå i slowmotion) har gått super snabbt! Om 2 dagar är det äntligen September och då bara en tidsfråga tills vi får träffa vår bebis!




Hittade ett foto när jag var i vecka 13!

Förstår nu i efterhand inte varför jag
fotade? Men tydligen tyckte jag att jag
hade fått värsta gravid magen! Haha!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar