söndag 4 juli 2010

Uppe med tuppen

Ja, detta är tidigt för att vara mig. Att vakna nu. Men jag vaknade utav att jag var extremt hungrig och inte kunde sova. Så klev upp och åt lite yoghurt och 2 st färska spenat piroger som mamma köpte i Hötorgshallen igår. På tal om hunger, senaste veckorna har jag gått omkring nästan hungrig stup i kvarten. Sån här jobbig hunger, ni vet när man mår illa om man inte äter. Så dagarna tillbringas typ med att gå omkring och försöka förtränga min hunger då jag tex redan har ätit lunch bara någon timme tidigare. Det är väl inte skadligt för barnet att jag går omkring och är hungrig hela tiden utan att äta om jag tidigare under dagen ätit frukost,lunch,middag?

För någon halvtimme sen åt jag ju 2 spenatpiroger (små dock) och lite yoghurt med flingor och nu är jag sjukt jäkla hungrig igen. Suck! Någon där ute som känner igen sig? Man blir ju orolig, jobbigt gå omkring hungrig hela tiden..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar