lördag 3 juli 2010

En varm lördags kväll

Godkväll! 24 grader ute ikväll, är det inte galet! Vad har hänt med vädret. Typiskt att de förespår värmebölja just denna Sommar haha! Förresten i morgon är det exakt 2 månader kvar till Bf. Vart tar tiden vägen egentligen? Så nu har jag alltså bara 2 månader kvar att ställa in mig mentalt på att jag ska bli mamma? Hur läskigt är inte det, jag mamma? Nej låter inte klokt faktiskt. Hoppas jag känner mig mer mentalt förbered när 4 September väl infinner sig i alla fall, just nu känns allt bara så surrealistiskt om jag ska vara ärlig.
Min dag då? Well min Lördag har varit okej till en början, började med en liten tripp upp till Vällingby med pojkvännen och sedan åkte jag in till stan för att möta upp min mamma för att bland annat kolla på nya skor. Vet ni förresten något sjukt! Mina fötter har gått upp från storlek 38-39 till storlek 40, storlek 40! Jag vet ju att man svullnar om fötter och så när man är gravid och om man har riktigt otur kan man ju gå upp några sko storlekar. Jag känner mig som big foot..så nära jag till och med fick ta ett par i storlek 41. Gosh!

Här är i alla fall skorna som jag köpte. Lite tantiga jag vet, men otroligt sköna och bra luftkonditionering för mina annars illaluktande fötter..

2 kommentarer:

Lalla sa...

Tycker inte de är tantiga, fina skor! :)

Mamma Emma sa...

Haha! Bra :P

Skicka en kommentar