måndag 5 juli 2010

På med gymnastikskorna

Ska försöka ta vara på denna dag, det är svalare ute idag och det uppskattas verkligen! Ska städa klart här hemma sen ska jag ta på mig mina gamla gymnastikskor och promenera bort all oro och ensamhet jag känner inombords. Det är konstigt det här, att man kan känna sig så ensam trots att man har fina människor som bryr sig och är ett bra stöd.

Förutom lite jobbiga tankar och sånt grejs som snurrar i huvudet mitt så är jag återigen as hungrig, orkar dock inte bry mig längre, trots att det är just det jag gör. Den ständiga oron över att barnet lider där inne. Lunch blev det i alla fall, fanns lite överblivna matrester från gårdagen som jag åt. Yr är jag, yr som fan. Får hålla tummarna för att jag inte svimmar ute på promenaden. Ska ladda in sköna låtar som får upp livslusten lite, gamla godingar kanske. Såna härliga låtar som man en gång i tiden dansade sig svettig till om kvällarna..

Ciao!

1 kommentarer:

Tova sa...

Hoppas du fick en skön sval promenad, tyckte också det var nice med lite gråare väder idag :)
blev dock helt utmattade allihopa efter en hel dag hemifrån i Akalla, Kista m.m... och det tog på Elliots krafter också ;)
Kraam

Skicka en kommentar