fredag 18 juni 2010

Kusin vitamin

Idag har jag träffat min kusin Therése (22 år) som jag inte har träffat på år och dar, ca 15 år för att vara exakt! Ja sist var väl när vi var runt 8 år och var på semester hos släktingarna på Gotland? Det var tider det, då sprang man omkring på stranden utan ett enda bekymmer i världen, nu stressar man omkring på stan och berättar typ hela sin livshistoria på bara några timmar. Ja 15 år har ju gått sedan vi såg varandra sist och det finns ju oändligt mycket att berätta. Men vi kommer nog ses snart igen så lär hinnas med ju. Min kusin hade förresten med sig en 1årig liten pojke som hon är barnflicka åt, Julien.



Här är dagen min med kusin vitamin!
Jag & Therése
Sött!
Gott "mellanmål" på Espressohouse. Iste & yoghurt

1 kommentarer:

Lalla sa...

Va gulligt! Måste kännas kul att träffa någon efter så lång tid :)

Skicka en kommentar