onsdag 16 juni 2010

En dag på Öppna förskolan

Ja, en dag på öppna förskolan med min allra bästa vän och hennes underbaraste lilla son Elliot. Det är ju en öppen förskola för unga föräldrar & gravida så med kunde jag ju följa. Vi har tidigare varit hos dem 1 gång, dock då i deras gamla lokal på Östermalm. Nu har de ju flyttat verksamheten till Södermalm så dit begav vi oss. Det var lika kul som sist, eller nej det var roligare denna gång. Vi har ju nu bekantat oss lite mer med de andra så det kändes mer avkopplande den här gången. Så idag har vi sjungit, dansat omkring i en ring, pratat och bytt barnkläder med varandra. Folk frågade när vårt lilla hjärta är väntad och sa åt mig att roffa åt mig kläderna i storlek 50-62! Så det gjorde jag. Det blev en hel del faktiskt. Efter öppna förskolan tog jag och Tova en skön promenad runt om på Söder innan vi tillslut åkte hemåt.

Här är några foton från dagen..

Så sött!

Detta "roffade" jag åt mig... ;)

2 par underbyxor. Storlek 62 & 50.

5 st kortärmade bodys i storlek 50-56
2 par ljusrosa mjukis byxor. Storlek 62 & 56
1 klänning, 2 tröjor & 1 tjock fleece tröja fick också följa med mig hem. Om det blir en tjej behåller jag ju dem såklart, annars så ger jag bort dem.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar