lördag 29 maj 2010

Men vad gör man

Godkväll!

Det har inte varit någon vidare Lördag idag precis. Men alla dagar kan ju inte vara en dans på rosor som jag brukar säga. Dagen har i alla fall spenderas hemma, vi har städat och ordnat här hemma för fullt. En hel del som vi behövt/behöver få gjort, både för vårt egna bästa samt innan bebis tittar ut. Jag vet att det är lite över 3 månader kvar fortfarande, men jag kan inte rå för att jag känner ett stort inre stress just nu. Känns som om det är hundra saker som vi behöver göra innan jag kan andas ut. Saker som jag dock inte kommer ihåg just nu då jag är sjukligt trött. Hormonell är jag också, gråter nästan varje dag nu, över allting och lite till. I natt grät jag för att torktumlaren var full med dammsporer stora som stenbumlingar. I dag grät jag över både det ena och det andra, tex mitt forna jag. Hur ska detta sluta?

Ps. är med och tävlar om ett fint bäddsett till vagn/vagga från HippaHem på
Dianas blogg

0 kommentarer:

Skicka en kommentar