söndag 7 mars 2010

Smått & Gott

Hej! Idag har jag varit hundvakt åt min brors & hans flickväns hund i stan. Hann sedan också ut och njuta av solen då jag gick omkring på stan ett tag och köpte lite barnkläder och tog en fika.


PS..

Fick föresten min favorit bodys sprej Victoria Secret - Love Spell ( har använt just Love Spell av och till under sista 4 åren och jag är som besatt av den underbara doften!) idag från min brors flickvän Sara som varit och jobbat utomlands som vanligt och då köpte med sig en riktigt stor flaska till mig! Nu kommer jag att lukta lovely ett bra tag framöver!

Ikväll har jag rensat ut och gjort det kliniskt rent i en av mina byrålådor (som kommer att bli den lillas så småningom, helt.) , och lagt i allt som vi hittills har köpt till barnet.
12 st bodys ( från storlek 50-68)
2 st par tjockare mjukis byxor
3 st mössor, bland annat 1 liten mössa för nyfödda ( den lilla gröna med små björn öron)
2 par vantar
3 par strumpor, bland annat 2 st tjockare strumpor
2 par små handdukar med Barbapapa motiv
2 filtar, en tunnare bomulls filt med Barba motiv på samt en tjockare fleece filt att ha hemma
1 blå Barba mjukisdjur
2 st Barba skallror
1 bok (max bil) som inte kommer att bli läst ur på ett bra tag dock ;)
Köpte boken På smällen av Ann söderlund & Hannah rosander förra veckan på bokrean.
Den måste vara otroligt bra för jag har nästan läst klart hela boken nu! Både full av fakta och skojiga berättelser.

Ps.
Sitter och läser just nu, men måste ta en paus emellan åt och titta på ultraljudsbilden ( taget i vecka 14+1) som ligger på nattduksbordet brevid mig och förundras över hur liten och skör bebisen endå är. Så otroligt liten, men så otroligt efterlängtad! Det går faktiskt inte att beskriva hur mycket jag längtar tills jag kommer att känna sparkar från h~n! Oh..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar